GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
rendelés

Mi a teendőm, ha a megrendelt termékkel nem vagyok elégedett?

Rendelésedtől 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz, a terméket visszaküldheted, annak ellenértékét visszautaljuk számodra. Higiéniai okokból bőrrel közvetlenül érintkező ékszert (fülbevalót) nem tudunk cserélni / visszavenni.

Milyen fizetési módok közül választhatok, illetve mennyi időm van a rendelés kifizetésére? 

Webshopunkban bankkártyával, Paypal-lal, vagy átutalással is tudsz fizetni. Az utánvétes rendelést megszüntettük, mivel sajnos egyre több rendelőnk nem vette át a kiküldött csomagot, ezzel rengeteg többletköltséget okozva nekünk. 

Megrendelésed 3 munkanapon belül tudod kifizetni, amennyiben ez nem történik meg, rendelésed automatikusan törlésre kerül, erről e-mailben kapsz értesítést.

szállítás

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Webshopunkban minimum rendelési érték nélkül ingyenes a házhozszállítás. A rendeléseket ajánlott postai csomagként / nagyobb – postaládába nem beférő csomag esetében – Foxpost futárszolgálattal küldjük ki. 

Mennyi időn belül érkezik meg hozzám a rendelésem?

A webshop-ban található termékek készleten vannak. Minden hétfőn, szerdán és pénteken adjuk fel a beérkező rendeléseket. Így maximum 2-3 munkanapos kézbesítési idővel kell számolnod.